Slik brukar de dette materiellet: Å vere ein god elev - Forklaring til læraren (PDF, 304 kB)
Plakatar de kan skrive ut og henge opp:
Eg er ein god elev (PDF, 285 kB) eller Eg er ein god elev (PDF, 284 kB) (høyre på vaksne, ikkje berre lærar)
Jeg er en god elev (PDF, 286 kB) eller Jeg er en god elev (PDF, 285 kB) (hører på voksne)
(Det har kome ønske frå skolane om å bytte lærar med vaksen fordi det er mange viktige vaksne å høyre på i skolen som ikkje er lærarar. Difor er dette no endra).
Når elevar gløymer, eller ikkje greier å følgje reglane: rettlei dei i det stille så langt som mogleg. Minn om kva som er avtalt og lurt, og vis ei positiv forventning om at eleven kjem til å klare dette vidare. Ta høgde for at eleven sine følelsar kan trenge regulering før du eventuelt snakkar om reglar. Ton deg inn på eleven sin tilstand og sei: "no ser eg at du ser (trist, sint, frustrert, skremt eller liknande) ut. Det forstår eg godt fordi …"
Ofte handlar det ikkje om at eleven ikkje huskar eller kan regelen, men at tilstanden eleven var i gjorde at det ikkje var mogleg å følgje den. Då treng eleven hjelp til å regulere følelsar, ikkje påminning om reglar.