Slik brukar de dette materiellet: Å vere gode skolevenner - Forklaring til læraren (PDF, 457 kB)
Plakatar de kan skrive ut og henge opp:
Eg er ein god skolevenn (PDF, 230 kB)
Jeg er en god skolevenn (PDF, 230 kB)
Når elevar gløymer, eller ikkje greier å følgje reglane: rettlei dei i det stille så langt som mogleg. Minn om kva som er avtalt og lurt, og vis ei positiv forventning om at eleven kjem til å klare dette vidare. Ta høgde for at eleven sine følelsar kan trenge regulering før du eventuelt snakkar om reglar. Ton deg inn på eleven sin tilstand og sei: «no ser eg at du ser (trist, sint, frustrert, skremt eller liknande) ut. Det forstår eg godt fordi …
Ofte handlar det ikkje om at eleven ikkje huskar eller kan regelen, men at tilstanden eleven var i gjorde at det ikkje var mogleg å følgje den. Då treng eleven hjelp til å regulere følelsar, ikkje påminning om reglar.